środa, 25 grudnia 2013

Libster Award

Notatka pod rozdziałem!
Bardzo Ważne!!!

~*~
Bardzo dziękuję Patrycji Waskiewicz  karla-justin-ichhistoria.blogspot.it
 za nominacje i docenienie. 
Love You  <3

~*~

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy od powiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Blogi , które nominuje to :




Pytania :

1) Co byś wybrała: miłość, przyjaźń, rodzina?
Nie umiałabym wybrać.
2) Ile czytasz blogów o Justinie?
Oj...dużo ich ;)
3) Masz jakiegoś zwierzaka?
Niestety nie mam :(
4) Z czego bierzesz inspiracje do pisania?
Samo jakoś przychodzi.
5) Piszesz tylko o Justinie?
Jeszcze o Selenie (tylko inne imię)
6) Czytasz moje blogi?
Jeden :)
7) Ulubione święto?
Boże Narodzenie *.*
8) Wakacje czy ferie?
Wakacje <3
9) Może czy góry?
Zdecydowanie może.
10) Sukienka/spódniczka czy jeansy?
Jeansy ;) 
11) Jak najczęściej się witasz i żegnasz?
Witam: Cześć lub hej.
Żegnam: Pa 

Moje pytania:
1. Idziesz na Believe 3D?
2. Lubisz Selene Gomez?
3. Ulubione zwierze ?
4. Ulubiony sport?
5. Kochasz kogoś?
6. Ulubiona piosenka Justina ?
7. Masz przyjaciela lub przyjaciół ?
8. Jak ma/mają na imię? (jak masz) Dresy czy jeansy? (jak nie masz)
9. Ulubiona potrawa?
10. Co cenisz najbardziej w Justinie?
11. Ulubiony film?



~*~
Myślałam o zawieszeniu , ale nie podjęłam jeszcze decyzji.
Pewnie napisze następny rozdział, dodam go i pod nim wam powiem. A wszystko dlatego , że widzę , że mam dużo wyświetleń a mało komentarzy. Nie wiem czy robicie to z lenistwa czy co.
Chyba zrobię coś takiego , że ileś komentarzy następny rozdział.
Rozdział pojawi się jak będzie więcej komentarzy.
Pokarzcie na co was stać. Wierze w was!
Wszystko leży w waszych rękach...
Do następnego <3



Zapisujcie się w zakładce Informowani
Pytajcie mnie o wszystko ---> Ask
Ask Melanie ---> ask.fm/MelanieBellaCarterToretto
Ask Justina ---> ask.fm/JustinDrewBieberHB
Twitter :  https://twitter.com/natalusia99
Bierzcie proszę mojego bloga do obserwowanych :)

5 komentarzy:

  1. OMG proszę nie zawieszaj Go nie!!!!!!!
    Ja Go kocham i Ciebie, że Go piszesz!!! Tak bardzo Cię proszę nie rób tego!!! :'( :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak możesz nam to robić?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę nie zawieszaj go ! On jest mega uwielbiam proszę proszę proszę nie rób nam tego

    OdpowiedzUsuń