niedziela, 25 maja 2014

Rozdział 21 - "Zrób to..."

Melanie POV.




"Jeden uśmiech i znów będę twój."
Olly Murs




Ugryzłam rękę napastnika, jednocześnie w tym samym czasie depcząc mocno jego stopę.Puścił mnie wydając z siebie głośny jęk. Odwróciłam się w jego stronę , widzą twarz osoby, zmarszczyłam brwi ze zdziwienia. 
-Ryan, do cholery co ty wyprawiasz?!?- krzyknęłam głośniej niż powinnam , ale nie wińcie mnie, przestraszył mnie na śmierć. Szczerze spodziewałam się kogoś innego, ale....dobra koniec tematu.

-Sorry , nie chciałem cie przestraszyć tylko pogadać. - odpowiedział masując przy tym swoją dłoń, gdzie znajdowały się ślady moich zębów. Trochę za mocno go ugryzłam. Upss Caitlin będzie się wypytywać.

-Ale nie musiałeś mnie tu zaciągać! - wyrzuciłam ręce w powietrze, pokazując na pomieszczenie. Boże co ci faceci mają w tej głowie.

-No przeprosiłem już, nie bądź zła. - bardziej stwierdził niż poprosił. 

-Dobra , jak już mnie tu zaciągnęłeś to wytłumacz mi o czym chciałeś pogadać.- zasugerowałam.

-Chodzi o to , że proszę albo bardziej nalegam byś porozmawiała z Justinem. - powiedziała na jednym oddechu.

-Słuchaj , czekaj co? - zapytałam jak głupia.

-Ale co , co? - odparł

-Powtórz bo chyba się przesłyszałam. Myślałam , że powiedziałeś żebym porozmawiałam z Justinem. Hahaha nie na pewno się przesłyszałam , prawda? - zapytałam , bardziej prosząc by tak brzmiała odpowiedź. 

-Tak właśnie o to cię poprosiłem. - powiedział.

-Nie. - odparłam krótko , stanowczo i na temat. Kręcąc przy tym głową.

-No proszę cię. Widzisz jak się zachowuje. Jak cie nie było to był bardziej cichy niż przez całe swoje życie. Brakuje nam starego Justina. No wiem , że ty też go polubiłaś. On potrzebuje kogoś takiego jak ty. - już to gdzieś słyszałam




*flashback*

-Na prawdę nie wiesz jak się ciesze. On potrzebuję kogoś takiego jak ty , kogoś kto uświadomi mu co jest złe a co nie. Kto umie postawić na swoje i nie boi się mu sprzeciwić. - powiedziała.

*end of flashback*




-To samo powiedziała mi Caitlin. - mruknęłam pod nosem , ale pan Ryan ma tak wytężony słuch , że oczywiście musi wszystko usłyszeć.

-Ha widzisz , to nie przypadek! Teraz tym bardziej musisz z nim pogadać! - krzyknął.

-Dobra, dobra pogadam z nim, ale nic nie obiecuje. -Deja vu to mało powiedziane. 

-A tak wogóle to co powiedziałeś Caitlin , że gdzie idziesz? - zapytałam , zaciekawiona, tym co miał mi powiedzieć.

-Ach nic takiego. Że zapomniałem telefonu z sali. - zaśmiał się głupio co odwzajemniłam.

-Dobra leć bo się pewnie zamartwia na śmierć. - pchnęłam go żartobliwie w stronę wyjścia.

-Okay, okay, tylko nie zapomnij....

-Tak , tak mam porozmawiać z Bieber'em. - przewróciłam oczami na to.

-Do zobaczenia. - machnął do nie ręką, co powtórzyłam.
Przejechałam ręką po włosach by lekko je wygładzić, po czym skierowałam się do drzwi. Pchnęłam je i wyszłam na korytarz. 
Pusto.
Nikogo nie już nie było.
Sprawdziłam godzinę. 15:47. Zastanawiałam się czy aby na pewno iść z nim pogadać. Stop. Obiecałaś, to teraz musisz dotrzymać słowa.


Jechałam autem kierując się w stronę brązowookiego. Zaparkowałam na podjeździe z nadzieją, że zastanę go w domu albo na odwrót, sama już nie wiem. Przez całą drogę miałam w głowie :
"patrz, zakręt", "możesz się jeszcze wycofać" , " nie musisz się nikogo słuchać" ale odpędziłam te myśli. Nie jestem tchórzem.
Przynajmniej tak myślę. Zakluczyłam auto, po czym przystanęłam na przeciwko drzwi. Zadzwoniłam dzwonkiem dwa razy jak ja to zawsze miałam w zwyczaju. Po chwili ujrzała sylwetkę szatyna i jego zdziwione spojrzenie.
-Mogę wejść? - zapytałam , lekko się uśmiechając.

-Czekaj , co. Tak , tak jasne możesz. - wybełkotał , przesuwając się w bok , puszczając mnie przy tym bym mogła wejść.

-Bo ja no cóż , chciałam pogadać. - potarłam swoją rękę ze zdenerwowania. 

-Umm okay. Poczekaj chwile. - powiedział i zniknął za rogiem prowadzącym do salonu. Podeszłam bliżej dzięki czemu mogłam usłyszeć lepiej rozmowę.

-Ja zaraz do was zejdę, poczekajcie tu i za żadne skarby nie wchodzicie na górę, dobra?- bardziej zażądał niż po prosił. Zachichotałam cicho na jego stanowczość.

-Dobra! -krzyknęło jego rodzeństwo w tym samym czasie.

Słyszałam jak coś porusza się w moją stronę więc cichutko oddaliła się w swoje poprzednie miejsce by nie podejrzewał mnie o podsłuchiwanie.

-I tak wiem , że podsłuchiwałaś, ale dobra chodź na górę do mnie to porozmawiamy. - odparł , idąc w stronę schodów, po których po chwili się wspinał. Ja żeby nie stać jak idiotka , ruszyłam za nim.



Staliśmy u niego w pokoju dobre 2 minut , wiem bo liczyłam. On ze zdenerwowania drapał się co chwila po karku lub chodził w tą i spowrotem.

-Zapomniałem się ciebie zapytać czy chcesz coś do picia , bo jak tak to pójdę i ci coś przyniosę. - gdy chciał wyjść z pokoju zatrzymałam jego , łapiąc za jego nadgarstek. Odwrócił się w moją stronę z wyraźną skruchą. Poczucie winy zżerało mnie teraz od środka, bardziej niż...dobra nie wiem do czego mogłabym porównać ponieważ ja teoretycznie nigdy nie miałam poczucia winy. Tsa z jednej strony szczęście z drugiej przekleństwo.

-Mela ja chciałem cie przepro.....- nie dałam mu dokończyć , bo przyłożyłam mój wskazujący palec do jego ust , dzięki czemu od razu się zamknęły.

-To ja przepraszam. Nie wiem co we mnie wstąpiło.- powiedziałam.
Oj ty dobrze wiesz co.
Wcale , że nie!
Zazdrośnica z ciebie. Nie mogłaś się pogodzić z faktem , że to ją wybrał.
Oj daj mi spokój.
-Nie , to była moja wina i chciałbym cię jeszcze raz przeprosić. - powiedział smutny.-Wybaczysz mi? - zapytał z nadzieją w oczach, w które szczerze mogłabym się wpatrywać dniami.

-Wybaczę ci jak ty mi wybaczysz, to jak? - zapytałam , szturchając jego bok żartobliwie.

-Dla ciebie wszystko kicia. - puścił mi oczko, uśmiechając się przy tym łobuzersko. Wrócił dawny Justin. Przewróciła oczami na jego nie potrzebny komentarz.

-Co ty masz z tym "kicia" , co? - zapytałam poddenerwowana. Pogodzeni a on już mnie wkurza. Ugh cały Bieber.

-Oj nie złość się tak. Złość piękności szkodzi. - zrobił krok w moją stronę , przez co ja zrobiłam dwa do tyłu.

-Nie słodź mi tu tak Bieber, bo wpadnę w samo zachwyt. - uśmiechnęłam się słodko i wystawiłam ręcę by nie mógł się zbliżyć, ale on bardziej to wykorzystał łapiąc mnie za nadgarstki , odrzucając je w tył, tak , że się zachwiałam , i padłam na łóżko za mną, a on na mnie, przygniatając mnie swoim ciałem. Nagle w pokoju zaczęło się robić strasznie gorąco. Jego twarz była zaledwie kilka centymetrów od mojej , ale z każdą chwilą coraz bliżej. Jego oczy błądziły z moich oczy do ust i tak w kółko. Gdy był już wystarczająco blisko , tak , że jego usta prawie stykały się ze sobą , spojrzał mi w oczy próbując odczytać co się w nich kryję.

-Proszę.....- prosił o pozwolenie , układając rękę na moim policzku , mocniej napierając na mnie, tak , że nie powiem co wbijało się w moje udo.

-Zrób to. - po prosiłam albo raczej brzmiało to jak błaganie, by w końcu zrobił to na co na pewno oby dwoje czekaliśmy długo.






~*~
Wcześniej niż podejrzewałam ;)
Rozdział nie sprawdzony!
Irytuje mnie znaczny spadek komentarzy, jak tak dalej pójdzie to rozdziały będą rzadziej dodawane lub wogóle.
Albo ustawie coś takiego:
ilość komentarzy=nowy rozdział
Wszystko leży w waszych rękach!


Dziękuje za komentarze i prawie 110.00 tysięcy wyświetleń!
#MuchLove

Anonim = ksywka,nick,imię.





Zasada!
Będę usuwać z listy informowanych jeśli nie podpiszecie się pod rozdziałem userem z tt lub nie odpiszecie mi mi na ask'u.
Na twitterze wystarczy RT lub Favorite.
Nie chce tracić na to czasu jeśli wielu z was nie docenia mojej pracy.



Zapisujcie się w zakładce Informowani
Pytajcie mnie o wszystko ---> Ask
Ask Justina ---> ask.fm/JustinDrewBieberHB
Twitter : https://twitter.com/BieberWorld_9
 Bierzcie proszę mojego bloga do obserwowanych :)
Polecajcie go znajomym. 


DO NASTĘPNEGO :*

CZYTASZ = KOMENTUJESZ <3
To dla mnie na prawdę wiele znaczy. Chce wiedzieć ilu was tu jest.
Dzięki temu na mojej twarzy pojawia się uśmiech.

76 komentarzy:

  1. omg w koncu sie pogodzili:) mam nadzieje ze beda razem czekam na nestapeny:)julia

    OdpowiedzUsuń
  2. kurde zaczęłam czytać tego bloga o 1 w nocy i skończyłam o 5 rano.
    krótko mówiąc rozdział świetny, poprzednie również.
    aa i mam taką nadzieję że oni będą razem.
    czekam na kolejny rozdział i dodawaj go szybko bo jestem
    bardzo ciekawa co wydarzy się dalej. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. awwww ;* nareszcie zgoda ;p <3
    czkam na nn ;*
    @WeRcIaSwAgY_19

    OdpowiedzUsuń
  4. omg. świetny rozdział. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To jedyne opowiadanie z Seleną jakie czytam. To dla ciebie tak jby wyróżnienie haha dobra to był żart. Teraz do rzeczy ;)
    Rozdział świetny. Napędziłaś mi stracha, a tu tylko Ryan. Cholernie się cieszę, że się pogodzili. No i czemu musisz przerywać w takim momencie??!
    Czekam na kolejny xx
    ineedangelinmylife.blogspot.com
    @Agnes5542

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny jak zawsze ! czekam na następny ;*
    @2000_oliwia

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny skarbie <3 @paulinakicia

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny,genialny
    @SwaglandJB

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER !!! CZEKAM NA NEXT !!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ge-nial-ny!!!
    Czekam z niecierpliwością na next'a!!!
    Claudia xx.

    OdpowiedzUsuń
  12. SWIETNY!! Mam nadzieje, ze niedlugo dodasz kolejny :*
    @BelieveInYouJB xx

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś niesamowita, bo tak dobrze piszesz <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedziałam, że to nie Justin ją złapał na początku ;) Moja kochana intuicja :P rozdział jak zawsze genialny i już nie mogę się doczekać następnego ;)
    @daria_222

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej super. Normalnie kocham te opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG cudowna końcówka asdfghjkl/sirbizxzle

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeej cudny <3 I ta koncowka *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeej!! Kocham <33 *_* Czekam na nn <33

    <33

    OdpowiedzUsuń
  19. no no no , kto by pomyślał , że tak akcja się rozkręci , czekam na następny , mam nadzieje , że będzie szybciej :))

    OdpowiedzUsuń
  20. genialny rozdział jejku cieszę się, że się pogodzili!! z niecierpliwością czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham <3 nie moge do czekać sie następnego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  22. Kokokokokocham <3
    I jest zgoda :p
    Czekam na nn
    @CamillSWAG

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialny wreszcie się pogodzili i ten pocałunek njodcjksknvcj czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak! Wreszcie się pogodzili <3 Wow, nie spodziewałam się, że to nastąpi w tym rozdziale. :D Iiii pocałowali!! IIIIP <33 Aww, czekałam na ten moment z niecierpliwością i jest. :D
    Teraz tylko jeszcze seks na zgodę, hahha :D Jestem zbyt zboczona :D
    Jesteś niesamowita. <3 Cieszę się, że wpadłam na Twojego bloga! :*
    ~ Drew.
    xxx
    http://glow-in-your-eyes-enlighten-my-world.blogspot.com/
    http://angelsdonotdieyet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jezu znowu nie mogę doczekać się następnego rozdziału / bosk blog Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Hihi boskie ;D W sumie BOSKIE to mało powiedziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny rozdział. W końcu się pogodzili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny :3 /wera

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny. czekam na kolejne .
    *-*-*
    zapraszam do mnie.
    http://the-unrequited-lovee.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Omg! Nareszcie <3 super rodział czekam na następny <3
    Zapraszam do mnie renascencexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. gxxhgshdnshcgfx pogodzili się i chyba pocałowali albo coś więcej hgsvhgshc ♥ I Justin z tą kicią hah / wiki850 z Aska

    OdpowiedzUsuń
  32. Super rozdział. Kocham to opowiadanie. Jest the best!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Super ♡.♡ kocham to opowiadanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wreszcie się pogodzili !!! <3<3<3<3
    alex

    OdpowiedzUsuń
  35. vfgxhsdmkhxdbfmvsbfwsyxncdsg świetne naprawdę zajebiście piszesz mam nadzieję że nie przestaniesz. :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  36. świetne, nie mogę się doczekać następnego :) @GomezDylan26

    OdpowiedzUsuń
  37. jest po prostu meega *.* / Paula

    OdpowiedzUsuń
  38. po prostu rewelacja ! xD

    OdpowiedzUsuń
  39. nie wierze zrobił to pocałował ja.. ah.. słodko ale miał to w planach mowiac rodzenstwu zeby nie wchodzili heh,
    @Gosiaaczekk

    OdpowiedzUsuń
  40. wow no nieźle, nareszcie do czegoś miedzy nimi doszło!
    Jestem ciekawa kontynuacji tego rodziału :)
    Czekam na nowy

    www.come-here-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. rozdzial genialny, ciesze sie ze sie pogodzili. Jestem bardzo ciekawa co wydazy sie w nn rozdziale ;) mam nadzieje ze szybko sie pojawi ;*

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeden uśmiech więcej <3 jestem i czekam na kolejny rozdział + zapraszam do siebie <3 seven-devils-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. bardzo fajny, podoba mi sie.
    zapraszam tez do czytania mojego ff o Justinie :
    forgive99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeju nareszcie się pogodzili ^^
    Czekam na next i życzę dużo weny <3

    OdpowiedzUsuń
  45. właśnie przeczytałam całego bloga i muszę powiedzieć jest CUDOWNY !!!!!! po prostu go kocham tak jak ciebie <333 XD czekam z niecierpliwością na następny

    OdpowiedzUsuń
  46. mega *__* <3 Kocham
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://changemylife19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. super rozdział, czekam na next'a :) @Mistletoe_Swag

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudo *,* /Kasia

    OdpowiedzUsuń
  49. wciągające ff, świetny rozdział, nie moge sie doczekać następnego :) /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  50. Czeam na nn świetne

    OdpowiedzUsuń
  51. Mega mega mega <3
    Kiedy będzie next ? <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  52. W końcu trafiłam na jakieś NORMALNE opowiadanie.
    Blog całkiem niezły, a historia ciekawa :)

    Pozdrawiamy i zachęcamy do zapoznania się z naszym blogiem.
    Hejty mile widziane :) + Dodajemy do obserwowanych.
    http://beka-z-fanatyczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny blog i czytając go co chwila usmiechałam się w ekran laptopa ;)
    UWIELBIAM CZYTAĆ TEGO BLOGA!
    każdy rozdział jest wspanialy i nie kończ go tak szybko ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. OMG ^_^ nareszcie sie pogoszili. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  55. Rozdział jest mega ♥ Czekam na kolejne z niecierpliwością.;3

    OdpowiedzUsuń
  56. o_O awww.... Czekam na nn!

    OdpowiedzUsuń
  57. *,* Wspaniały rozdział ! Czekam na nn !! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny!!! Kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  59. Będzie wgl następny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  60. Cudo *.*
    http://bieberfever-opowiadaniex3.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowny blog Mariola

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo mi się podobał rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  63. Kocham to <3 Kiedy kolejny rozdział? Weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń