niedziela, 15 czerwca 2014

Ważna Informacja! + Konkurs

~*~

Chciałam was bardzo mocno przeprosić za to, że nie dodałam jeszcze rozdziału, ale mam nadzieje, że wiecie szkoła, oceny itp. Dodam go jak tylko te chuje wystawią oceny, wole na razie uważać. Mam nadzieje, że mi to wybaczycie i poczekacie jeszcze trochę? Wiecie, że was mocno kocham?

~*~
 {Druga sprawa.}
Robię taki stały konkurs.
Mam nadzieje, że wam się spodoba :)
A najbardziej osobą, które piszą ff lub tłumaczenia.
Zacznie się on od następnego rozdziału.
Polega on na tym iż osoba, która napisze najfajniejszy i najdłuższy komentarz pod rozdziałem wygrywa.
Oczywiście ja wybieram xd
Będę reklamować jego bloga na swoim, w polu tekstowym po prawej stronie. Przez 3 góra 5 dni.
Będzie to co rozdział.
Wiecie dodam rozdział wybiorę osobę do następnego rozdziału, ogłoszę to w polu tekstowy na blogu, dam link do jego ff bądź tłumaczenia i tak co rozdział ;)
Musicie zostawiać swój user na twitterze lub ask'a żebym mogła was poinformować, że wygrała (ta osoba).
Chcecie tak?
Piszcie w komentarzach bo jeśli nie chcecie tak to rozumiem...
Do następnego 

10 komentarzy:

  1. Chcemy! Znaczy sie ja chce xd ej jezu już sie bałam, że przestałaś pisać tego bloga i taka załamka, że jak kolejny mnie wkręcił to znów nie ma kontynuacji xd mam zapisanych yakich chyba z 20 gdzie czekam jak głupia na nowy rozdział a tu dupa xd nie no serio ulżyło mi xd mam nadzieje, że dobrze wyjdziesz z ocenami i że weny Ci przybędzie :* pozdrawiam @_fxckhope (tt)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nastepny rozdzial !! :-)
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  3. No to rozdIal za kilka dni ????? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co takiego :) mam nadzieje, że szybciej ♥ ♥ ♥

      Usuń
  4. Ja się na to piszę xD Wiesz że cię kocham ?? <3 i piszę kolejny rozdział jestem w połowie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się ;)
    Nie mogę już się doczekać nowego rozdziału ^^
    Ja wróciłam i dodałam nowy u mnie jak cuuś ..
    Czekam niecierpliwie na następny ;)
    Jak możesz to informuj mnie na moim blogu gdy jest nowy bo mam zamieszanie i czasem coś przeoczę .. też mam sprawę ze sql i ocenami .. ;/ już nie długo ;D
    Czekam na następny ;*
    Pozdrawiam życzę weny ^^
    ~ Weronika Bieber ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że chcemy! Genialny pomysł, na pewno wezmę udział. <3 :3
    Czekam z niecierpliwością na nn :3
    Nowy rozdział na : http://angelsdonotdieyet.blogspot.com/ oraz http://glow-in-your-eyes-enlighten-my-world.blogspot.com/. Serdecznie zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No to rozdział może jutro?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś genialna! Proszę dodaj już nn. 😉

    OdpowiedzUsuń