poniedziałek, 30 czerwca 2014

Sprawy organizacyjne!

PRZECZYTAJ >>> SKOMENTUJ 
~*~
To tak założyłam drugiego ask'a, z którego będę was informować >>> ask.fm/SwaggyBiebSel 
Drugiego twittera, który będzie poświęcony na te opowiadania bądź następne!
Jeśli będziecie chcieli coś wiedzieć na temat tego ff czy poczytać cytaty to tu >>>> @SwaggyBiebSel 
Jeśli macie jakieś pytania to kierujcie do tych właśnie kont :) 

Po trzecie i teraz tak na serio nie wiem czy jest sens pisania dalej tego ff. Ja tracę wenę i co chwila uciekają mi pomysły. 
Nie chce usuwać bloga bo jestem z nim związana i jest to mój pierwszy więc może zawieszenie, szczerze nie wiem.
Chciałam dokończyć tę historię, ale za każdym razem pisze mi się coraz trudniej :c 
Może zajmę się pisaniem drugiego bloga i tam pójdzie mi lepiej?
Na prawdę nie wiem.
Wybierzcie:
-pisać dalej, ale co jakiś czas (rzadko lub jak napłynie wena)
albo
-zacząć pisać nowe ff
Wasz wybór!

Ps. Ta notatka będzie później usunięta.







47 komentarzy:

  1. Skarbie według mnie lepiej jest dokończyć tą historię z tego względu, że wiele czytelników się do niego przywiązało, z tego, że według mnie nie warto zaczynać czegoś nowego kiedy nie dokonczyło się czegoś tak wspaniałego jak to. Brak weny może być tylko chwilowy. Nie poddawaj się i spróbuj chociaż dokończyć to opowiadanie. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. wlasnie!prosze dokoncz to ff!nawet najlepsi maja wzloty i upadko,odpocznij i wroc do nas z ppdwojna wena!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę dokończ to ff , jeśli ludziom się naprawdę podoba ( a tak jest ) to mogą poczekać trochę na rozdział c; Po prostu zrób sobie przerwę a potem wróć do nas z kolejnym świetnym rozdziałem c;

    OdpowiedzUsuń
  4. dokoncz to ff ;D bedziemy czekac ile bedzie trzeba :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem za tym abyś kontynuowała bloga :) strasznie go lubię, możesz też pisać nowe w trakcie końcvzenia tego/ ale go nie usuwaj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem za dokończeniem tego ff ale tak, że za zaczęciem nowego bo może wtedy będziesz miała jakieś pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokończ to ff. Zgadzam się z powyższymi komentarzami : Każdy ma wzloty i upadki. Spokojnie nie naciskamy. Odpocznij i wróć za kilka tygodni jak Cię najdzie wena. Są wakacje ! Zrelaksuj się i pisz jak cię natchnie ! :** Życzę powrotu weny <3 i zajebistych wakacji słoneczko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem za dokończeniem, a potem ewentualnie za nowym blogiem!
    To opowiadanie jest cudowne!
    ~ Drew.
    http://glow-in-your-eyes-enlighten-my-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałabym żebyś dalej pisała tego bloga ale jeżeli nie dajesz rdy to napisz pare ostatnich rozdziałów i go po prostu zakończ. Później możesz założyć nowy blog z kolejnym ff.Tak więc moje zdanie znasz a ostateczna decyzja tak i tak należy do ciebie słonko :)
    Tak więc czekam na twoją decyzje :)
    Zapraszam do mnie na nowe ff.
    story-of-the-future-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokończ tą historię :)) <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie by było jakbys dokonczyła ta historie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dokoncz kochanie to swoim tempem :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokończ to :* powoli i bez presji :) kiedy bedzie wena qtedy pisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym a 2 ff też chętnie będę czytać :)

      Usuń
  14. Chciałabym żebyś dokończyła to :) ale jak zacznisz inne to licze na link :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Możesz zacząć pisać nowe opowiadanie i jak będziesz miała wenę na to to najwyżej tu dodawać tak jak ci będzie pasować. ;D Nie musisz od razu zawieszać czy usuwać. Mam nadzieje, że jak zdecydujesz się na pisanie drugiego opowiadania to podeślesz nam jakąś informację żebyśmy mogły ciągle czytać twoje blogi ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze wole abyś dokończyła to opowiadanie.
    Ale to jest twój wybór jak wolisz i jak Ci lepiej w każdym razie ja na pewno będę czytać ten czy nowy ff ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokończ to opowiadanie ! Proszę?:)) Baardzo baaardzo prosze:) Życzę Ci , aby ta wena wróciła:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie usuwaj go! :( Lepiej jest pisał mało a nie usuwać :<

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko go nie usuwaj, ja go tak bardzo kocham♥♥♥
    Dokończ !!

    OdpowiedzUsuń
  20. dokończ to, prosimy :( @GomezDylan26

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosze dokończ:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Prosze pisz dalej. Albo potne sie mydłem :( xd błagam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokończ to opowiadanie !! Jest świetne!! Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę dokończ to ff! Nie zostawiaj nas jak niektórzy... Poczekaj, odpocznij, zrelaksuj się i bez presji czekaj na powrót weny. Nie rezygnuj tak od razu... Pamiętaj: cierpliwość jest cnotą! 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. dokoncz to <3 kckckckckkckc

    OdpowiedzUsuń
  26. Błagam nooo, dokończ opowiadanie ;( Jest CUDOWNE. Pięknie piszesz <3 Przeczytałam je w 1 dzień i chciałbym więcej :D Mam nadzieje że wena wróci(wróci na pewno!!!! <3 :P) Wakacje są wiec na spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. proszę dokończ to ff :) jest jednym z najlepszych ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem za nowym ff, nie wiem jakoś tak. Może...nwm :( Ja bym zaczęła i popracowała nad nowym nie wiem jakoś tak czuje...:) Ale to twój wybór...<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę pisz dalej, to jest świetne <3 Poczekam ile będzie trzeba, ale nie usuwaj... <3

    OdpowiedzUsuń
  30. http://naprawic-dusze-1d.blogspot.com/?m=1 zapraszam do mnie i przepraszam za spam :)
    Camilla jednego dnia stracila 3 bliskie jej osoby.Co sie stanie gdy prawda o jej bracie i jego czynach wyjdzie na jaw ?Porwanie, praca, seks, pomoc.To ostatnie przyjdzie z nienacka i niespodziewanie.Czy bedzie szczesliwa? Dowiesz sie czytajac to opowiadanie.
    Informuje ze jest duzo przeklenstw i erotycznych scen.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dokończ błagam proszę nie rób mi. tego on jest taki zajebisty proszę pisz dalej :'(

    OdpowiedzUsuń
  32. Boże nie rób mi tego. Nie przyje jeśli jeśli skończysz to ff:'"(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam laptopa więc nie mam jak napisać rozdziału. Jak będę miała dostęp to od razu biorę się za pisanie. Mam zamiar skończyć pisać to opowiadanie ☺

      Usuń
  33. Jak będzie wena to wtedy pisz. Uwielbiam tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  34. DOKOŃCZ!!!!!
    UWIELBIAM TEGO FF <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam nadzieję, że dokończysz to ff. Zrób to dla nas, czekam, <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy przewidujesz nowy rozdział :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam go napisać w ostatni weekend ale nie miałam czasu, może w ten spróbuję coś napisać ale nie obiecuje ;)

      Usuń
  37. Dokończ to :)
    Czekam na rozdział :)
    Zapraszam
    http://lost-in-love-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Czytam to już 3 raz i czekam na dalszy rozdział :))

    OdpowiedzUsuń