czwartek, 21 listopada 2013

Informacja

Chciałam was przeprosić za to , że jeszcze nie dodałam rozdziału, ale po pierwsze
zepsół mi się laptop i gdy chciałam z niego dodać rozdział to wszystko się jakoś usunęło.
Po drugie, gdy pisałam go na telefonie to dostałam smsa od koleżanki. Od czytałam go a gdy chciałam dokończyć prawie skończony rozdział to na nowo mi się załadowała karta a rozdział nie zapisał. Myślałam, że rzuce tym telefonem o ścianę, ale powstrzymałam się z tego powodu , że nie miałabym gdzie na nowo napisać rozdziału. Właśnie pisze go na kartce bo jeśli znowu by mi się to nie zapisało to bym się chyba załamała xD
Jeśli wszystko sobie przypomnę i będzie mi się chciało to dodam go dziś w nocy ;)
A i mam do was takie pytanie , bo czytałam takie opowiadanie był on o Justinie i dziewczynie (nie pamiętam imienia).Znalazłam go na takiej stronce o Justinie na facebooku , która je udostępniła, ale jak szukałam go na tej stronie to nie mogłam znaleźć .
 Na tym blogu był on diabłem, który miał przejąć władze po swoim ojcu a ona zginęła w wypadku by zostać jego żoną w jego królestwie coś takiego.
Tytuł brzmiał jeśli dobrze pamiętam to Seven Devils jeśli ktoś zna , czytał lub czyta to proszę żeby mi zostawił do niego link w komentarzu.
Jeszcze raz was przepraszam! 
W najgorszym przypadku rozdział będzie dodany w sobotę :(
Mogę zdradzić, że w następnym rozdziale Justin wam osobie trochę opowie <3 
Dziękuję za wyświetlenia i komentarze pod 3 rozdziałem, dzięki temu daje mi to większy zapał do pisania ;)

5 komentarzy:

  1. niemoge sie doczekać jak bys mogła pisz w stylu dangera

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie, czekamy <3
    Kocham tego bloga. : )
    ~ Drew.
    http://thepastalwayscomesbackx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://seven-devils-ff.blogspot.com/?m=1 nie wiem czy o to ci chodzi xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak to jest to. Już znalazłam w goglach ale i tak bardzo ci dziękuję jak znów coś w telefonie mi się zepsuje i znów zgubie link do tego bloga to będę wiedziała gdzie tym razem szukać ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na nowy kc ·♥♥·

    OdpowiedzUsuń